Így ismerkedj netes játék közben, ha élőben is látni akarod

2017. március 08. - Kontent

A netes ismerkedés már nem új keletű, de az egyik beszélgetős bulin belefutottunk egy olyan álomsztoriba, ami egy számítógépes játékban alakult ki, így kíváncsiak voltunk, másokkal is megtörtént-e. Megkérdeztünk hát nagy játékosokat, hogy a PC-szerelem mellett lett-e az online csajozásból/pasizásból igazi szerelem is? Kértük, hogy írják le vagy mondják el, milyen netes ismerkedési élményük volt.

game7.jpg

Volt, aki kérte, hogy teljesen anonim módon tüntessük csak fel a sztoriját és volt, ahol kicsit maszkíroztunk is rajta (tényleg minimálisat), hogy ne legyen felismerhető egyértelműen, de a sztorik igazak és bár nem mindegyik végződik happy enddel, mindenképp tanulságos vagy épp szórakoztató.

Érdekes, hogy azt gondoltuk volna, hogy pont a mai fiatalok (16-25) fognak jó sztorikkal szolgálni, de köztük kevésbé találtunk olyat, aki őszintén elmesélte volna nekünk a saját történetét, vagy épp azt inkább mi sem szívesen írjuk le, mert rosszabb mint a diszkós, egyéjszakás, felszedős dumák! Annál több középkorú van a mesélők körében, aki már csak azért is emlékszik minden részletre, mert a mai napig is együtt vannak, vagy pont azért, mert ott kapta élete legnagyobb maflását. Van ez így!

Mindenkinek a következő 3 kérdést tettük fel:

  1. Hogyan ismerkedtetek meg? Hogy kapcsolt titeket össze a net?
  2. Mi (volt) a ti sztoritok? Hogy folytatódott? Lett belőle valami?
  3. Mi van veletek azóta?

+1 bónusz kérdés (nem kötelező) Mi volt a nevetek a játékban?

Lássuk a bátor alanyokat (és tárgyakat), valamint a válaszokat!

Amikor a csaj veszi a kezébe a gyeplőt!

Ebben az esetben a megkérdezett kedvese is válaszolt (bár igen röviden és angolul), amiből már ki is található, hogy ez bizony egy határokat is átlépő történet.

1. Én életemben egyedül éltem egy bérelt garzonban és tévém nem volt, a számítógép jelentette a "társaságot". Egy futó barát ajánlotta a Guild Wars nevű játékot, amit némi hezitálás után meg is vettem, és csodák csodájára a krumpli szintű laptopomon el is futott. A játék világa teljesen beszippantott, de igazán akkor kezdtem ijesztő időket beleölni, mikor rátaláltam egy nemzetközi guildre a játékban, és az estéim azzal teltek, hogy egy fantáziavilágban kalandoztam hozzám hasonló emberekkel. Néha a kalandozás ki is maradt, és csak beszélgetni léptem be. Egy vacak szakítás után egyre többet játszottam éjszakába nyúlóan, mikor már csak egy-két ember volt online, köztük a guild egyik legszűkszavúbb, legmorcosabb fickója, akivel lassan, lassan beszélgetni kezdtünk - bár én főképp a szakításról panaszkodtam az elején - (és mint ez utóbb kiderült, ez mindkettőnket kíváncsivá tett).

He: we played the same game. Then we met in real life.

texmod_guild_wars_2_ui.jpgKép forrása: wiki.guildwars.com

2. Az egyik guild-tag látogatóba jött Magyarországra, így egy másik ad-hoc guild találkát szervezett, amire a magyar tagokon összesen az amúgy is látogató angol, és a fent említett morcos fickó jött el, akibe én kb. első pillantásra belezúgtam, olyan remegő-térdesen. A pár nap pont arra volt jó, hogy némi összenézésen kívül semmi se történjen, aztán mindenki hazament. Az online beszélgetéseink egyre ritkábbak lettek, egyre kevesebbet játszott, és noha volt néhány halvány utalás, hogy lehet, esetleg ő is érdeklődik irántam, sosem volt egyértelmű. Egy év alatt sem tudtam elfelejteni azt a pár napot, bár a legtöbb barátom hülyének nézett (Németországban élő fickó, akit pár napig láttál, te totál hülye vagy, nem szerelmes). Egy év után jött még egy guild-találkozó, ezúttal Európa másik felén, és a morcos fickó elfelejtette időben megcsináltatni az útlevelét, így nem tudott eljönni. Ám ekkor a szervező guild-tag (aki azon kevesek közé tartozott, akik tudtak a vonzalomról) utolsó pillanatban átszervezte az utat és összehozott egy hosszabb megállót félúton, a fickónál. Az ott töltött pár nap alatt egyértelmű lett, hogy szikrázik a levegő közöttünk, de továbbra sem történt semmi. Az autóban ülve küldtem egy sms-t, amiben rákérdeztem a helyzetre, és amire egy hosszú választ kaptam, azzal, hogy ő most nincs olyan helyzetben, hogy barátnője legyen, noha szimpatikus vagyok, de ő egy seggfej amúgy is.

Ezen először kiakadtam, aztán pár nap gondolkozás után azt ajánlottam, hogy visszafelé ott maradok nála, mindenféle kötelezettség nélkül, érezzük jól magunkat pár napig és kész. Csak azt tudtam, hogy így vagy úgy véget akarok vetni a bizonytalanságnak. Erre nem tudott nemet mondani. :) Pár nap alatt kiderült, hogy jól működünk együtt, így felajánlottam neki a lehetőséget, hogy ez a pár nap lehet hosszabb is. Volt ez lassan 10 éve.

He: I liked her boobs. But she didn't seem interested or so it seemed. For a year we were just online friends. Because apparently I'm clueless. 'You got 4 sentences, bugger off' (Tessék, mondtam, hogy morcos:D)

3. Összeköltöztünk Angliában, összeházasodtunk, lett egy lányunk, átköltöztünk Németországba, lett egy fiunk. És reménykedünk a boldogan éltek míg meg nem haltak-ban.

He: Since then we are looking for a nice place to live and raise our children.

+1. Eili(sh) Altamarina

game3.jpg

A játék beszél helyetted

1. Legelőször csak skype-on hallottam a hangját, amikor hátulról beszólt néha a mikrofonba, amikor a haverommal beszéltem (az ő tesója). Később élőben is láttam már, aztán elkezdett velünk néha játszani.

2. LoLozás közben nem könnyű csajozni. Főleg, ha ADC vagy. Viszont a játékban levő karakterszövegek sokat segítenek, mert azzal könnyű játék után “célozgatni”. De ami igazán jó benne, hogy a csajok ritkán éreznek rá azonnal a játékra ezért -ahogy az életben is-, tanítgatni kell őket! Ha ezt a szerepet magadra vállalod, tuti sikered lesz, mert sok mindent kell magyarázni, aztán hosszú ideig figyelni őt, hogy mit hogy csinál, jól csinálja-e, elmondani, mit nem csinál ól, stb. És ezért persze hálás lesz! Vagy nem viseli jól a játék közbeni üvöltözést és hiába mondod neki, hogy “Vidd a lane-t!”, ha besértődik, akkor nem való neki a játék.

3. Együtt vagyunk 2 hónapja.

+1. Rengar és Ashe

Éld bele magad és játszd el, hogy fel akarod szedni!

1. Elég sokat játszottam és a munkám miatt sokszor más időpontban, mint a többiek, ezért kénytelen voltam gyakran pug-okat összeszedni, hogy összeálljon a csapat. A játékban az egyik városban, mindig a pub előtt gyűlt a nép és én is itt jelentkeztem, ha party szerveződött, vagy itt gyűjtöttem az embereket. Itt láttam meg őt is! Mármint a karakterét.

2. Nem emlékszem sajna a pontos dumákra, pedig nagyon vagány voltam és hát neten könnyű vagánynak lenni és megjátszani a macsó csávót! A lényeg, hogy úgy ismerkedtünk meg, mintha élőben történt volna, csak a virtuális világban. Tudom, ez így fura lehet! Ő egy mágussal volt és az én kedvenc játékbeli ruhám volt rajta, ráadásul nem a csajsziktól megszokott tiritarka színekben, hanem ízléses minimalista style-ban (ezért először nem is voltam benne biztos, hogy offline vajon lány), egy színűre festve és csak a szoknyája volt hófehér. Asszem. De már ez nem biztos, így rémlik. Persze én egy nagy darab harcossal játszottam, így könnyű és RPG-sen is megállta a helyét, olyan szövegekkel jöttem, hogy "Megvédhetem a következő kalandja során, hölgyem?" és hasonlók.

Két közös játék után (játék közben is be-beszólogattunk egymásnak, hogy én vagyok a testőre és ha meghaltam, akkor ő szedett fel, mert életem árán is, stb., tökre egymásra hangolódtunk hamar) ott maradtunk a kocsma előtt, leültünk a lépcsőre és hamar kiderítettem, hogy élőben is lány és hogy a játékban és nem játékban sincs épp pasija. Kb. 2 hét után találkoztunk először egy billiárdteremben, de addigra cseten már totál egymásba zúgtunk és egyáltalán nem volt furcsa élőben látni egymást, már az első este csókolóztunk.

3. Mivel én pesti voltam, ő meg Nyíregyházán lakott koleszban, csak ritkán találkoztunk és 1,5 év után összejöttem egy másik lánnyal (egy másik játékban, de azt nem mesélhetem el, mert megölne). Hiába, ez nekem jól megy!

+1. Paris, Shael

game6.jpg

Vedd meg neki álmai házát!

1. Egy olyan mmorpg játékban ismerkedtünk meg, ahol sok a szerepjáték és hatalmas, gyönyörű területek vannak és nagyokat lehet virtuálisan sétálni, úgy, hogy tényleg azt hiszed, hogy egy réten sétálsz vagy egy hegyre futsz éppen fel!

2. Rengeteget beszélgettünk egy-egy dungeon-parti után és sokszor fogalmunk sem volt, mennyi az idő, tudod, hogy van ez! Tök normális, hogy órákig WC-re sem megyünk és nemcsak a Big Bang Theoryban esznek reggel hideg pizzát, csak hogy ne kelljen a kajával se foglalkozni, hanem mi is. Anyámék már rég aludtak, mi még TS-en nyomtuk. Persze a beszélgetés is hamar kilépett az online térből és abszolút magánügyi témák is felmerültek, meséltünk egymásnak az álmainkról, vágyainkról.

Innen tudtam, hogy nagyon szeretne majd egy domb tetején élni, ahonnan szép a kilátás, így, amikor már tudtam, hogy el akarom csavarni a fejét, elvittem a gw legszebb ilyen házához és a dombon ülve beszélgettünk egész éjszaka. Nagyon meghatódott, hogy figyeltem rá és elmondta, hogy ha nem lenne barátja, akkor most biztos szerelembe esne. Őszintének tűnk!

3. Jó, hát nem jött össze, de csak mert rosszra lőttem! De azóta is jóban vagyunk.

+1. Mess

game4.jpg

Harc a lányért

1. Abban az időben, amikor én elkezdtem játszani neten, a csajok még menekültek a számítógépektől, hallani nem akartak online játékokról. Ők inkább csak eltűrték, hogy mi a gép mögött kockulunk. Ezért nekem nincs saját sztorim, de a barátomét elmondhatom. Dáviddal együtt sokat összejártunk bulizni és egyszer egy csaj is csatlakozott a buli utáni bulihoz, amikor sokszor játékokról beszéltünk. Persze mindenki rámozdult, de esélyünk sem volt. Már aznap este lehetett tudni, hogy lesz valami Dávid és Kata között. A filmekben látunk ilyet, de tényleg szikrázott körülöttük a levegő. Elkezdtünk játszani és kiderült, hogy ő is nagyon élvezi, tetszik neki és onnantól sokszor velünk jött. Nem emlékszem, hogy szedte fel, vagy direkt nem mesélte el, de alig hittük el, hogy ilyen megtörténhet.

2. Egyszerűen fogalmazva többet nem láttuk Dávidot. Mindig is olyan csajra vágyott, aki szeret számítógépes játékkal játszani és persze mi se hittük el, hogy találni fog ilyet. A srácot totál kicserélték! Előtte bármikor ugrasztható volt, akármilyen buli volt és akármikor. Ezután mindig olyasmi volt pl. a válasz, hogy “Katával ma kezdünk bele a Kyrandiába!”.

3. Nem beszéltünk egy ideje, de szerintem igen. Majd megkérdezem!

+1. Tuk

Védd a csajt!

1. Tesóm pasija sokszor volt nálunk és egyszer valahogy úgy alakult, hogy a számítógépes haverjai hozzánk jöttek át összeszedni Petit és hallottam a szobámból, hogy behívták a csapatot, amíg ő felöltözik. Jött a duma, hogy mozgás, mennek Counter Strike-ozni és valami hirtelen ötlettől vezérelve elhívták a nővéremet is. Mondta, hogy ő biztos, hogy nem, de “De a húgom tuti szívesen menne!” felkiáltással berobogott hozzám és kirángatott. Itt és így ismerkedtünk meg Lacival.

Később elmondta, hogy elképzelte, hogy amikor a tesóm elindult értem, ő elképzelte, hogy nézhetek ki, hogyha lány vagyok és szeretek Counter Strike-ozni. Nyilván egy bányarém. :D (Nem vagyok az.) A többiek persze megrökönyödtek, hogy mit keres ott egy csaj a partin, de hamar kiderült, hogy egész jófej vagyok és még valamennyire játszani is tudok.

2. Lett. Játék közben, amikor együtt voltunk, mindig engem védett, érdekes módon, amikor ellenséges csapatban voltunk, valahogy soha nem talált el! Persze, hogy ez csalás volt, de nyilván imponált. Szerintem ez ari.

LAN party után össze kellett rakni a gépeket és ezt a részt mindig utáltam és előtte nem is nagyon vettem benne részt (a srácok elintézték és hozták az én gépem is), de egyik játék után Laci megkért, hogy kivételesen maradjak segíteni, mert extra gyorsan el kell hagyni a terepet (azóta sem tudom, hogy igaz volt-e). Maradtam és valahogy a pakolás végére már csak ketten voltunk… no meg a gépek.

3. Félévig tartott. Nem maradtunk együtt, de a haverja szülinapján ismerkedtem meg a mostani szerelmemmel, úgyhogy mindenképp neki (és a játéknak) köszönhetem.

counter-strike-source-game.jpg

Kép forrása: internetmuseum.se

Tanulság: ne ronts mágiástul a házba!

1. Egy szoftverkészítő cégnél dolgoztam főiskola mellett, mint kezdő programozó, a lányt meg akkor vették fel az ügyfelekkel való kommunikációra meg ilyen támogatást végzőre. Már az első pillanatban megtetszett, egyrészt mert fiatal lányként nemhogy utálta a számítógépeket, hanem kifejezetten szerette és egyfolytában mosolygott, ráadásul nagyon modern volt (esténként dj-ként dolgozott). Nem utolsó sorban nagy mellei voltak!

2. Egyszerű volt a dolog. Sokat szakmáztunk és a zenét én is nagyon szerettem, ez azonnal összekötött minket (Jamiroquait hallgattunk a legtöbbet, mai napig megvan a tőle kapott kazi). Munkában is sokszor együtt dolgoztunk és véletlenül azok a hibák javítódtak ki mindig a leggyorsabban, amiket ő jelentett be. Volt, hogy késő estig meló volt és így jöttünk össze.

3. Amikor megtudta, hogy szerepjátékozom, akkor nagyon érdeklődő lett, ezért elhívtam oda is játszani. De a paladinok és orkok világában már elveszett és valahogy utána ellaposodott a kapcsolat. Lehet, hogy nem kellett volna mély vízbe dobnom!

+1. Kleon, Alisha, No Neem, Carr with black blood

A sztorikból jól látszik, hogy a lányok vannak kevesebben (vagy csak a magyar játékosok között), így a srácoknak kell értük harcolni, de talán így könnyebb azoknak is ismerkedni, akik egyébként félénkebbek.

Ha van saját sztorid, küldd el nekünk, mi megírjuk, hogy más is tanuljon belőle!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyu.blog.hu/api/trackback/id/tr8712322079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása